Aρχείο ετών
νέα
πρόγραμμα
ομάδες-πληρώματα
άλλες ομάδες
βαθμολογία
ιερά τέρατα
Ράλλυ Ιορδάνιας
ωράριο
ιστορικό
νέα αγώνα
συμμετοχές
αποτελέσματα
φωτογραφίες
ανασκόπηση

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / WRC  / Πρόγραμμα  2024  / Ράλλυ Ιορδάνιας  / Νέα Αγώνα  / Αρθρο

Ράλλυ Ιορδάνιας:  Διαλευκάνθηκε το μυστήριο με Ogier…

Το γεγονός ότι ο Sebastien Ogier τερμάτισε στη δεύτερη θέση της γενικής της δεύτερης ημέρας του Ράλλυ Ιορδανίας, προκάλεσε πολλές απορίες, αφού με αυτόν τον τρόπο, ο Jari Matti Latvala (ουσιαστικά ο μεγάλος αντίπαλος του Sebastien Loeb στη μάχη για τη νίκη στον αγώνα της Μέσης Ανατολής) θα ξεκινήσει τρίτος αύριο στις ειδικές διαδρομές, με αποτέλεσμα να έχει πιο καθαρό δρόμο μπροστά του. Οι περισσότεροι, περίμεναν ότι στην τελευταία ειδική, ο Ogier θα έκοβε ρυθμό, όντας και πίσω από τον Latvala στη σειρά εκκίνησης της σημερινής ημέρας με αποτέλεσμα να γνωρίζει το χρόνο του, αφήνοντας έτσι τον Φιλανδό αύριο να εκκινεί δεύτερος στις ε.δ. Τελικά αυτό δεν έγινε, και όπως παραδέχθηκε ο Ogier, αυτό ήταν ένα λάθος, το οποίο προήλθε από καθυστερημένη ενημέρωση της ομάδας την ώρα της τελευταίας ειδικής διαδρομής. Ο ίδιος ο Γάλλος, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Είχαμε ένα πρόβλημα επικοινωνίας με την ομάδα. Δεν λάβαμε την τελευταία πληροφορία έγκαιρα, και συγκεκριμένα λάβαμε το μήνυμα αφού τερματίσαμε την ειδική. Δεν ήταν αυτό το σχέδιο που είχαμε καταστρώσει, αλλά τουλάχιστον δεν θα είμαστε πρώτοι στο δρόμο. Τι να κάνουμε»;

Ο ίδιος, συνέχισε αναφέροντας ότι είχαν τους ενδιάμεσους χρόνους του Latvala στη C4, αλλά όχι και το τελευταίο σημαντικό split. «Σε όλη τη διάρκεια της ειδικής, είχαμε τους ενδιάμεσους χρόνους του Jari Matti. Έτσι, είχαμε έλεγχο του ρυθμού μας και ήμασταν πολύ κοντά στο χρόνο του. Όμως, δεν λάβαμε τον τελευταίο ενδιάμεσο χρόνο, με αποτέλεσμα να ακολουθήσουμε το σχέδιο της ομάδας, το οποίο και ανέφερε σε περίπτωση που δεν έχουμε επικοινωνία θα πρέπει να οδηγήσουμε στο όριο. Και μόλις τερματίσαμε, είδαμε και τον χρόνο που έπρεπε να κάνουμε. Χάσαμε την τελευταία πληροφορία, η οποία εν τέλει ήταν και η πιο σημαντική».

Από την πλευρά της Citroen, επίσημα χείλη δήλωσαν το έξης: «Είχαμε μόλις 15 δευτερόλεπτα να λάβουμε την πληροφορία, και να την στείλουμε στη συνέχεια στο αυτοκίνητο». Ο άνθρωπος, όμως, που επηρεάζεται περισσότερο από αυτό, ο Loeb, έδειξε να είναι πιο ψύχραιμος. «Δεν είναι ότι καλύτερο θα μπορούσε να συμβεί, αλλά τι να κάνουμε τώρα», δήλωσε λακωνικά ο Γάλλος._Π.Τ.panost@4troxoi.gr